Reklam Alanı

Yağmurlu Gün

Bu soru 19 Haziran 2009 tarihinde esen tarafından gönderildi

Çok yağmurlu bir günde gece küçük iki kişilik arabanızla  yola devam ediyorsunuz. Yolda bir kulubenin içinde 3 kişi var ve sizi durduruyorlar.Biri çok ağır hasta hastaneye gitmesi gerekiyor.İkincisi bir doktor ama tesadüfki geçen sene sizi ölümden kurtaran bir doktor yani ona minnet borcu hissediyorsunuz.Üçüncüsüde hayallerinizin erkeği /kadını ve aniden aşık oluyorsunuz.Bu durumda davranışınız ne olur nasıl bir mantıkla davranırsınız.

Facebook'ta Paylaş

1 vote, average: 4,00 out of 51 vote, average: 4,00 out of 51 vote, average: 4,00 out of 51 vote, average: 4,00 out of 51 vote, average: 4,00 out of 5 (1 Üye oyladı, Ortalama puan: 4,00)
Bu soruya puan verebilmek için üye olmalısınız.
Loading...

Etiketler: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,


“Yağmurlu Gün” için 50 Yorum

  1. fresh_bee dedi ki:

    Arabamı doktora verirdim hastayı alır giderdi bende hayalimdeki kadınla kalırdım:d

  2. burak dedi ki:

    Arkadası için arabayı verir borcunu öder arkadaşıda yaşlı kadını hastahaneye götürür o adamda sevgilisiyle dolaşır

  3. Aytaç dedi ki:

    Arabayı doktora veririm.hastayı hastahaneye götürür.bende kızın yanında kalırım:))

  4. aybike dedi ki:

    Arabanın anahtarını doktora verir ve hastayla gitmesini söylerim, bende hayallerimdeki kişiyle orda kalırım…

  5. irem dedi ki:

    Hayatımın kadını/erkeğini alırım doktorda ağır hastayı iyileştirir.

  6. nacruno dedi ki:

    Anahtarı doktora veririm bende iner otobüs durağında kızla beraber beklerim.

  7. SİNAN dedi ki:

    Doktorla hastayi arabayla gönderip ; hayallerimin aşki ile klubede kalirim :)

  8. emre çifci dedi ki:

    Ben arabadan inerim olur biter

  9. emre çifci dedi ki:

    Arbadan inerim olur biter:)

  10. mustafa (L) sevda dedi ki:

    Doktorla hastayı arabamla yollar kendim de hayatımın kadını/erkeği ile süper bi gece geçiririmm…. xd

  11. süleyman dedi ki:

    Arabamı doktoruma verir yanına agır hasta ile beraber hastaneye gönderir bende sevdigim kadının yanında kalırdım

  12. cihangir dedi ki:

    Arabamı doktora bırakırım ki ağır hastayı hastaneye götürsün bende hayallerimin kadını ile yağmurlu bir havada ufak bir klübede romantik bir an geçiririm. böylece herkesin gönlü olmuş olur

  13. black.angel dedi ki:

    Tabikide aşık olduğum insanı alırım.hastanın doktora ihtiyacı var ve doktor zaten yanında.bırakırım onları.

  14. ceren dedi ki:

    Birincisi hastayı hastaneye götürürüm
    ikincisi doktora bende bir yardım dabulunurum
    üçüncüsü aşık olduğum kişiye sizden hoşlandım derim…

  15. ömer dedi ki:

    Arabayı doktora veririm doktor hastayı da alıp gider bende hayatımın aşkıyla orda kalırım

  16. cem dedi ki:

    Arabayı doktora verrim hasta ile doktor hashaneye güzel hatun ile bende baş başa kalırız :))

  17. NoWLoadinG dedi ki:

    şimdi soruya cevap verenleri çok zeki falan sananlar olabilir gerçekten cevap verenlere birşey demicem ama bu soru internetin her bir köşesinde var ;) cevabı da heryerde aynı herkesin verdiği cevap da neredeyse kelime kelime aynı. bari biraz değiştirin de kopyala yapıştır yaptığınız belli olmasın.

  18. berkxy dedi ki:

    Kadını kucağıma alır direksiyonu o kullanır ben gaza ben basarım(yanlış anlamayın) hastayıda doktor kucağına alır(doktor hasta ilişkisi)
    şimdi araba küçük demeyin bir bisiklete 6 kişi binerdik biz heheyy.

  19. yadigar dedi ki:

    Herkes gibi anaktarı doktoro verir hastayla onu gönderir beyaz atlı prensimlede orda kalırım:)

  20. sancaktar dedi ki:

    Bo soru yabancı bi sirkette sorulmustu galiba normalde cevap arabayı doktora verip hastayla beraber yollardım bende hoslandıgım kızla orda kalırdım olacak ama ben olsam hoslandıgım kızı alır orayada bir ambulans gonderirdim bence en mantıklısı bu

  21. sancaktar dedi ki:

    Normalde cevap arkadasların dedigi gibi arabayı doktorla hastaya verir bende hoslandıgım kızla kalırdım olacak ama gercekten oyle bisey basıma gelse sahsen ben hoslandıgım kızı alır(tabiki beni olaganustu etkilediyse veya daha onceden tanıyıp seviyosam) doktorla hastayada gittigim yerden ambulans gonderirdim

  22. fresh_bee dedi ki:

    Yada salla yaa kadını alır arabaya giderim banane doktordan hastadan yaa

  23. asena dedi ki:

    Bence insaf eder alırım o hastayı hastaneye götürürüm

  24. cansu dedi ki:

    Arkadaşlar ben de sizin gibi davranırıdım arabayı doktoro werirdim o hastayı götürürdü bende hayalimdeki erkekle baş başa kalırıdm :p

  25. bilgesu dedi ki:

    Doktora hastayı hatahaneye götürmesi için arabayı veririm
    bende oğlanla birlikte orada gelmelerini beklerim…
    yada oğlanı falan unutp kendim götürürüm…

  26. ece dedi ki:

    Arabayı doktora veririm.borcumu ödemiş olurum.doktor arabayla hastayı götürür.ben de aşık olduğum kişiyle kalırım.:)

  27. dilber dedi ki:

    Hayatımın erkeğini bırakamam doktora arabayı veririm hastayıda yan koltuğa oturturum we hayatımın erkeği ile kalırımbu sekilde hem ben hemde hasta kurtulur

  28. beste dedi ki:

    Ben olsam arkadaşımla hastayı hastaneye yollarım arbayı onlara verirm hayatımın erkeğiyle ve minnet borcum olan doktorla kalırm hem hoşlandığımla beraber olurum hemde doktoru yanlız bırakmayarak minnet borcumu az olsada ödemiş olurm..:d

  29. MBA dedi ki:

    En mantıklısı arabayı doktara verip hastayı hastaneye götürmesi olabilir ancak diğer bir yaklaşımda kızı/erkeği alıp en yakın hastaneye gidip kulübeye ambulans gönderilmesini sağlamak olabilir, bu arada da doktor hastayla ilgilenir.

  30. latife dedi ki:

    Ben hastayı alırdım nede olsa yardıma ihtiyacı var doktor a ne kdr borcum olsada o görevini yapmııs aşka gelince biri gider diğeri gelir o yüzden hastayı kurtarırdım kendimde orada kalmak zorunda kalmazdım diğerleride başlarının caresine bakarlardı yada ben ayrı bir taksi gönderirdim hastayı hastaneye bırakınca……

  31. hacer dedi ki:

    Arabayı doktora veririm ağir yaralıyı hastaneye götürür bende hayallerimin erkeğile baş başa kalırım :d

  32. eylül şerife dedi ki:

    Arabadan inerim.neyaparlar sa yapsınlar;araba onların..

  33. IssızKro dedi ki:

    Yaşlı adam diyonuz zaten yaşlı ve de hasta yakında ölür zaten :))
    doktor canımı kurtarmış ama bu onun görevi her ay tıkır tıkır maaş alıyor :))
    alırım ben kızı yanıma götürrüüm :))

  34. kadir özkan dedi ki:

    Doktor benı kurtardıgına göre agır hastayıda kurtarır bu onun görevi ben de hayatımın kızı kadını neyse onu alır giderdim sanırım

  35. Tam ÖzLeM'lİk dedi ki:

    Valla kardesim hava yağmurlu aşkımı alır giderim =))doktor ve yaşlı adamda başının çaresine bakar banane yhaff =))
    bu arada berkxy çok komiksin yhaff ://

  36. Ciko dedi ki:

    Pardon yha araba kaç kişilik ? :s

  37. esra dedi ki:

    Doktora arabayı veririm o hastayı hastaneye götürür bende hayalimdeki erkekle yağmurda yürürüm

  38. songulx dedi ki:

    Araba 2 kişilikse mantıken dıyerlerı sıgmaz.1 tek kışı alabılme hakkına sahıbım .hastayı almak daha acıklayıcı olur.

  39. Nuray dedi ki:

    Arkadaslar ama siz bide olayin bu tarafini dusunun…siz hayallerinizin kadinini yada erkigini bulmus olabilirsiniz ama sizin hayal ettiginiz kadin yada erkek baskasini hayalinin erkegi yada kadini gibi goruyorsa?

  40. powermaaan dedi ki:

    Bu üç kişi birbirlerini nerden tanıyorlar da aynı kulube de kalıyorlar belki kadın doktorun karısı nerden bilecez ki?????

  41. sefir dedi ki:

    Arabayı doktora verrim hastayla gider bende hayatımın aşkıyla kalırım :d

  42. psygnosis dedi ki:

    Arabayı hayatımın aşkına veririm. al şu adamcağızı hastaneye götür, ev adresim de şu şu arabayı sonra oraya getirirsin hem bi çay kahve içeriz derim. hemi “aa ne kadar da iyi yürekli adam” diye benden etkilenir, hemi de arabamı geri getirdiğinde çay kahve falan derken bi yakınlaşma olabilir. o arada da kulübede doktorla kalıp iki çift lafın belini kırar, vefa borcumu öderim. sonra evime gidip güzel hatunu bekler, arabamla araziye uyup ta geri gelmezse kaderime küser otururum.

  43. srp byrktr dedi ki:

    Ya bırak doktorla hastayı zaten doktor hastaya bakar ben hayatımın aşkını alır gıderim :))

Cevap yazın

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.