Reklam Alanı

Hangi İlçe

Bu soru 09 Ağustos 2008 tarihinde ElMidyadi tarafından gönderildi

Altındağ, Abant, Kocaköy, Ağaçören, Emirdağ, ?

Yukarıda verilen ilçeler belirli bir kurala göre dizilmiştir. Buna göre soru işaretinin yerine aşağıdakilerden hangisi gelebilir? Neden?

a) Yusufeli
b) Altınyayla
c) Nizip
d) Nazilli

Hazırlayan : Seyit Yalçın

Facebook'ta Paylaş

5 votes, average: 5,00 out of 55 votes, average: 5,00 out of 55 votes, average: 5,00 out of 55 votes, average: 5,00 out of 55 votes, average: 5,00 out of 5 (5 Üye oyladı, Ortalama puan: 5,00)
Bu soruya puan verebilmek için üye olmalısınız.
Loading...

Etiketler: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,


“Hangi İlçe” için 192 Yorum

  1. aysel dedi ki:

    Tabiki deee b çok kollayyy yazılılarda böle kolay ollsa keskeee

  2. aysel dedi ki:

    Ayy yha çokk kolay tabıkı de b keşkee yaızılılarda da böle kolay sorularr olllsaa :d:d

  3. cern dedi ki:

    Nizip çünkü altındağ birleşik elime sonrasındaki kelime birleşik dğeil o yüzden şıklarda 3ü bireşik nizip değil

  4. bursalı__fıstık dedi ki:

    Ilk yorumu yapan ‘aysez’ çok hakli!!!

  5. fatma dedi ki:

    Bakın= altındağ baş harfi a .abant ikinci harfi b .kocaköy üçüncü harf c. ağaçören dördüncü harfi ç. emirdağ beşinci harfi ç.= buna göre altıncı harfi e olan bir ilçe gerekiyor bu ilçede a şıkkı yusufeli ilçesidir…..

  6. begüm dedi ki:

    A şıkkı yusufeli bence abcçde sırasına göre dizilmiş…

  7. ece dedi ki:

    Cvp yusufeli cünki;1. kelimenin 1. harfi a 2. kelimenin 2. harfi b 3.kelimenin 3.harfi c 4.kelimenin 4.harfi ç 5. kelimenin 5. harfi d bu alfabetik sıraya göre gidiyor….o zaman 6. kelimenin 6. harfi e olacak cvplardada sadece a şıkkında yani yusufelinde 6. harfde e varrr….saygılarrr

  8. ece dedi ki:

    Cvp yusufeli cünki;1. kelimenin 1. harfi a 2. kelimenin 2. harfi b 3.kelimenin 3.harfi c 4.kelimenin 4.harfi ç 5. kelimenin 5. harfi d bu alfabetik sıraya göre gidiyor….o zaman 6. kelimenin 6. harfi e olacak cvplardada sadece a şıkkında yani yusufelinde 6. harfde e varrr….

  9. ideal-ist dedi ki:

    Bu gibi sorular cok saglikli degil. cunku bi kac farkli acidan bakildiginda farkli cevaplar bulunabilmektedir.
    ornegin, eger alfabetik siralamadan bakarsak cevap yusufeli
    ama kelimelerde kullanilan a harfinin sayisinin diger sesli harflerin toplam sayisina esit oldugunu dusunursek cevap nazilli olmaktadir.

  10. servet dedi ki:

    D şıkkı olcak koçum çok basit bi soru alfabe sıralamasına göre gitmişin bundan basit 1+1=? dışında ne var :d

  11. soner dedi ki:

    Arkadaşlar cvp nizip
    alfabetik sıralamaya göre deil
    kelimelerin harf sayılarına göre dizilmişler
    8 5 7 8 7 ?
    soru işareti yerinede 5 harflı bir kelime gelecektir
    doğru cvp nizip

    24. kadir bora
    yöntem doğru ama kombinasyon yanliş doğrusu ise a dir yani yusufeli
    yusufeli 8 karakterden oluşuyor
    yani;

    8 5 7 8 7 , 8 dir..

  12. merve dedi ki:

    çok basitti yusufeli

  13. ben bir dost dedi ki:

    Arkadaşlar cevap b çünkü: içimden öyle geliyooo(taraftar desteği)

  14. nazire dedi ki:

    çok kolay yusufeli tabikideeeeeeeeee

  15. yunus emre dedi ki:

    Mucur çünkü bir imparatorluk

  16. NUR BEYZA dedi ki:

    A şikki çünkü önce 2 ünlü 1 ünsüz harfle başlayan isimler veya he neyse verilmiş en çok uyan ve baş harfi ünsüz yani sessiz olan a şikki yusufeli
    olurrrrrrrr

  17. ---nart---- dedi ki:

    Alfabetik sıraya göre değil neden derseniz.a dan sonra e gelmelidir,ancak a dan sonra k geliyor yani oraya e gelmeli,alfabetik sıraya göre değil…
    ve harf sayısına görede değil.ben bu soruda b , d şıkları arasında kaldım…lüften yardımcı olun..

  18. dicle dedi ki:

    Yusufeli olmalıdır çünkü abcde sıralamasıyla gitmiş

  19. -- dedi ki:

    Bence cevap d şıkkı çünkü başta 2 a vardı ( kelimede) sonra bir a sonra yine 2 a vardı demekki baştaki gibi ama tek a lı olacaktı demekki nazilli olan a şıkkı

  20. ayşee dedi ki:

    Yani tabiiki yusufeli %80

  21. fuat dedi ki:

    Yusufeli çünkü alfabetik sıraya göre birer sıra aralıkla gitmiştir

  22. gonuşmayın leen dedi ki:

    Bi kere siz cevap nizip diyosunuz ama bi de sıraya bakın 8-5-7-8-7- 5 diyosunuz ama sıra olmuyo ki haha normalde 8-5-7-8-5-7 olması lazım bu yüzdeb en mantıklısı a şıkkı millet basbas bagrıyo bitti bu kadar işte

  23. tuğçe dedi ki:

    Bence yussufeli alfabetik sırayl dizilmiş

  24. harun dedi ki:

    Yusufeli tabiki yavvvvvvvvvvvvvv

    nasreddin hoca

  25. ysmn dedi ki:

    Herkes yanlış bildiii altın
    yayla bennnnnncccceeeeeeeeeeeeee:d

  26. Azad Akar dedi ki:

    A olucak a b c ç d e 6.harfi e olucak yusufeli

  27. ZORT_MERVE_LORT dedi ki:

    Bence doğru cevap fatma arkadaşımızın en mantıklısı o yani a şıkkı tebrikler fatma

  28. orhan dedi ki:

    1. ilçenin 1. harfi a, 2. ilçenin 2. harfi b, 3. ilçenin 3. c, 4. ilçenin 4.harfi ç, 5. ilçenin 5. harfi d ise, bir sonra gelecek ilçenin(6.) 6. harfi e olmadılır.

    yusufelidir cevap.

  29. serhat dedi ki:

    Yusufeli çünkü 1. harfi a 2. harfi b şeklinde gidiyor

  30. adios dedi ki:

    Cevap a sıkkı yusufeli

  31. bilgesu dedi ki:

    Arkadaşlar bence cevap yusufeli çünkü alfabetk sıraya göre gidiyor
    ya bide bu soruların cewapları yok mu ya yazıyosanız soru-cewap şeklinde yazsanıza…

  32. beste dedi ki:

    Cewap bence de yusufeli

  33. vedat dedi ki:

    Cvp yusufeli cünki;1. kelimenin 1. harfi a 2. kelimenin 2. harfi b 3.kelimenin 3.harfi c 4.kelimenin 4.harfi ç 5. kelimenin 5. harfi d bu alfabetik sıraya göre gidiyor?.o zaman 6. kelimenin 6. harfi e olacak cvplardada sadece a şıkkında yani yusufelinde 6. harfde e varrr?.

  34. mhmdgkmn dedi ki:

    A şikki
    çünkü 1. kelimenin 1., 2. kelimenin 2.,3.kelimenin 3. harfi… şeklinde giderse a-b-c-ç-d-(e) şeklindedir.

  35. rakamların efendisi dedi ki:

    Tabiii ki yusufeli çünkü abcçde şeklinde devam ediyor diğer arkadaşları da tebrik ediyorum

Cevap yazın

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.