Reklam Alanı

Akıllı Polis

Bu soru 25 Kasım 2009 tarihinde HellenSulvasutra tarafından gönderildi

Yağmurlu bir günde adamın biri polisi arıyor ve “Seyahatten gelip arabamı kapının önüne koymuştum, eve bir girdim ki eşim ölmüş.” diyor. Olay yeri inceleme evi arıyor ve sorgu için adamı polis arabasına alıp evden çıkıyorlar ve polis hemen “Yakalandın suçlu sensin” diyor. Bunu nasıl diyebilir?

Facebook'ta Paylaş

11 votes, average: 2,18 out of 511 votes, average: 2,18 out of 511 votes, average: 2,18 out of 511 votes, average: 2,18 out of 511 votes, average: 2,18 out of 5 (11 Üye oyladı, Ortalama puan: 2,18)
Bu soruya puan verebilmek için üye olmalısınız.
Loading...

Etiketler: , , , , , , , ,


»

“Akıllı Polis” için 30 Yorum

  1. FuRK3y dedi ki:

    Olayı geçmiş zamanlı olarak anlatmasından dolayı anlamış olabilir mi ?

  2. yaprakk dedi ki:

    Bilgi eksikliği var çünkü çözüm için başlangıç yapabileceğimiz bir adım yok:(

    • HellenSulvasutra dedi ki:

      Biraz anlatım bozukluğu oldu. yağmurlu bir günde adamın biri polisi arıyor ve ?seyahatten gelip arabamı kapının önüne koymuştum, eve bir girdim ki eşim ölmüş.? diyor. olay yeri inceleme evi arıyor ve sorgu için adamı polis arabasına alıp evden çıkıyorlar. o anda polis hemen ?yakalandın suçlu sensin? diyor. bunu nasıl diyebilir?

      bir de verilen bilgilerle soru çözülebilir… yarın akşama doğru cevabını veririm….

      • Resource dedi ki:

        Bu sorunun orjinali şöyle.

        adam işten eve dönüyor, arabasını evin girişine park ediyor eve giriyor. eşi ile araları kötüdür ve herzamanki gibi kavga ederler ve adam kapıyı çarpıp sinirli bir şekilde dışarı çıkar, arabasına biner. yolda içinden karısını öldürmek geçmektedir ” vurayım şu kadını hem o kurtulsun hem ben” der. döner geriye, arabasını girişe park eder ve eve girer. ev triplex bir yapıya sahiğ yapıdır. 1. kata bakar karısı yok, 2. kata bakar karısı yok, 3. kata yatak odasına bakar ve görür karısızını. magnum marka tabancasını çıkarır ve 2 kaşının ortasından vururduğu anda dışarıda hafiften yağmur çiselemektedir.
        koca bir süre bekler evde ve delilleri yok eder. daha sonra polisi arar ve karısının vurulduğu bilgisini verir.

        eve gelen polisler ve dedektif araştırmaları ve sorguyu bitirdikten sonra evden çıkarlar. ancak dedektif daha bahçe kapısından çıkmadan polisleri uyarır ve adamın katil olduğunu söyler ve tutuklatır.

        soru: katilin koca olduğunu nereden anlamıştır?

        burada ipucu da verilmiştir.

        • suvari dedi ki:

          çok basit! adam karısını vurduğu sırada yağmur başlıyor, adam delilleri yok edene kadar heryer iyice ıslanmış oluyor hal böyle olunca adamın arabasının altı kuru kalıyor. bu ipucudan yola çıkan dedektif olayın ; verilen bilginin aksine eski olduğunu anlıyor ve adamı tutuklatıyor. olay budur….

          • Nabi dedi ki:

            Süvari ne alaka arkadaşım? Adamın karısını vurduğu anda yağmurun başladığını dedektif nereden bilecek?

  3. OKYANUS dedi ki:

    Evet bence de sanki bilgi eksikliği var ama yağmur yağıyorsa burdan birşeyler çıkarılabilir diyeceğim ama sanki eksiklik var soruda

  4. yaprakk dedi ki:

    Siteye yeni üye oldum ama soruların cevabının verilmemesi beni meraktan çıldırttı

  5. cansuu dedi ki:

    Bence bilgi ekskliği yok.parçada yağmurlu bi gün diyor adam arabasını yağmurlu bi günde park ediyor polis gelip arabanın altına bakmışsa arabanın altıda kuruysa adam arabayı yeni park etmemiş oluyor yani yağmrlu bi günde park etmemiş oluyo polisde dolayısıyla sen suçlusun diyebilir bu durumda

  6. bnyt dedi ki:

    Dışarıya çıktıklarında arabasının altının kuru olduğunu görüyorlar

  7. bunyat dedi ki:

    Polis dışarıya çıktıklarında adamın arabasının altının kuru olduğunu görüyor.tatilden yeni gelmemiş aksine karısının ölümü sırasında evdedir.

  8. bunyat dedi ki:

    Polis dışarıya çıktıklarında,adamın arabasının altının kuru olduğunu fark eder.adamın yalan söylediği ortaya çıkar.

  9. egulderen dedi ki:

    Bu tuhaf soruya cevap vermedim cunku verceğim cevap cok mantıksızdı ama sanırım soru bunu istiyor:

    “arabanın altı kuruymus” ….

    o zaman hani yagmur yagarken gelmistin falan dicek polis ve boylece adamı suclu bulcak falan filan…

    oysa
    adam “hayır memur bey tam ben park ederken baska bir arac cıktı ben onun yerine park ettim hızlıca o yuzden kuru kalmıs zemin..ama valla ben yagmur yagarken geldim. yeni geldim yaa.allama kitabima..avukatimi cagirin uleen ” dicek..artık polis de naapar bilmem…

    • HellenSulvasutra dedi ki:

      Oysa kısmına yazdığın şey biraz komiğime gitti. adamlar arabayı birleştirseler ancak öyle olur…

      • egulderen dedi ki:

        :)) ama memur bey ben cıkan arabanın tam arkasında bekliyordum tamponum degiyordu nerdeyse .ondeki cıktıkca ben de yerini doldurdum..memur bey yagmur da oyle cok hızlı yagmıyordu zaten, ben girene kadar bir kac damla dustu araya o da kurumustur aaaa yapmayın !…ne yani karımı ben mi oldurdum !!!!! ???

      • MyNameis_HIDIR dedi ki:

        O kadar kuruma da olsun hiç mi buharlaşmıyo bu meret :)

    • mioant dedi ki:

      Bunda birçok çözüm yolu var hemen suçlu sensin denemez öncelikle sorgulama yapılmalıdır
      a) olay mahallinden 1 saat önce nerdeydin
      b) eve geldiğinde kadın nerede ve nasıl yatıyorudu
      c) evde herhangibi kırılmış yada kesilmiş kanlı vaya kansız parça varmıydı
      d) eşinizin ailesiyle bir sorunu varmıydı ,
      e) eşiniz son zamanlarda deprosyonda mıydı
      f)eşinizden son zamanlarda hiç şüphelendiniz mi
      g)evde kimse var mıydı
      h)eşinizin son zamanlarda davet edeceği biri var mıydı
      ı)eşinizin internet veya sanal bir ortamda tanıştığı birileri varmıydı
      i) eşiniz son zamanlarda hiç takip edildiğini söyledi mi
      j) eşinizin bağımlılık yapıcı bir şeye dahil olduğunu gördünüz mü
      k)işle ilgili bir sorunu var mıydı
      l) tedavi alıyor muydu (psikolojik açıdan)

  10. HellenSulvasutra dedi ki:

    Aynen öyle arabanın altının kuru olduğunu görünce hemen yakalıyor…

  11. eyupcan91 dedi ki:

    Bence polis arabaya hiç çamur falan bulaşmadığınnı görüyor.tekerleklere bakıyor.ve adamı tutukluyor.

  12. blackboy1 dedi ki:

    çamur olmak zorunda değil çünkü çamur olması 2 koşula bağlı 1-)yağmurun şiddeti 2-)aracın geldiği yol. 2 numara ile ilgili bilgi verilmediğinden 2 yi eliyorum.1 numaradan gidicem çözüme yani şiddetinden.yağmurun şiddeti belli değil o zaman 2 farklı çözüm 1-)yağmur az yağdı polisinde aracı çamursuz. 2-)yağmur çok yağdı polisin aracı çamurlu senin değil.polis 2.yol olsa idi çözerdi.ancak 1 de diyorum ki polisinki çamursuz senin geldiğin yolda çalışma vardı seninki çamurlu.polis nasıl inanacak diğer birimlere haber verecek ama hemen tutukladı dediğinden soruda bu çözümlerden hiç biri olamaz.yani çamuru ele almayalım.cevaba çamurdan gidilecekse soru hatalıdır çünkü yağmurun şiddeti belirli değil onu da mı biz bulacaz bulamayız ki herkes istediğini söyler ben çözdüm der.

  13. suavim dedi ki:

    Hayır adam arabayı bırakıp karısının içerde ölü olduğunu söylemiş polise polisler evi arastırdığında arabanın anahtarını evde bulduysa suçlu olduğunu anlamıstr.adam seyahatten gelmiş eşyalar arabann içinde arabann kapılarının kilitleyip anahtarı yanına alması mantıksız olur

    • blackboy1 dedi ki:

      Adamın yerinde ben olsaydım eşyaları içeri alırdım önce demek ki polisler aracın kitli oluşundan ve içinde eşyalar oluşundan hırsızı bulmuşlar bu kimin aklına gelir di kii?? :d:d

  14. ahmetdenizgunu dedi ki:

    Arabanın altı kuru olmalı yağmur çiselerken olay olduğuna göre adam bir müddet sonra arayıp şimdi gördüm diyor polise yani araba polisi aramadan önce park edilmiş olduğundan adamın şimdi gelmediği ortaya çıkıyor

  15. musti3716 dedi ki:

    Adam ıslak değilmiş

  16. yok1414 dedi ki:

    Arabanın altı yeni gelse ıslak olur ama kurudur polis de anlar

  17. I3lack_D3ath dedi ki:

    Arabanın altı kuru diyebiliriz. yada yağmurla alakalı başka şeyler. benim aklıma adamın elbiseleri falan geliyor. eger yağmurlu bi günde arabayı parkedip eve dogru gidioyorsa, elbiseleri ıslanması gerekiyor.
    diğer bi seçenekte psikolojik olarak bi yakınımızın öldüğünü polise haber verirken önce eşim öldü demesi gerekirdi. arabasını önce söylemesi bişeylerin üstünü örtmeye calısıyor moduna sokmuştur adamı. polisin eşide psikoloji okumuş univ. de polisede öğretmiş bir kaç şey anlamış hemen polis :)

  18. dominik451 dedi ki:

    Yağmurlu günde seyahat yapılması sizce normal mı?

  19. yaren33 dedi ki:

    Arabanın altının kuruluğuyla alakası yok yağmur yağınca hangi arabanın altı ıslanır ki?

Cevap yazın

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.